underbara lördag <3

gud villken snabb mysig lördag <3, liam vaknade 20 över 7, så vi åt lite små furkost och mös framför tven, han har blivit jätte mysig <3, jag brukar sitta på golvet framför soffan och titta på barnprogram eller nyhetsmorgon, så kommer han och kramas och lägger huvudet på ens axel, eller så ligger vi på golvet båda två för han brukar ligga där och titta på tven, (som på bilden från förra inlägget )

sen vid 10 var han rätt trött så jag la honom sen kröp jag ner med joachim, men liam bara la och jollra lite sen vill han upp igen, så jag tog upp honom och han tyckte det var helt okej att jag la kvar 20 min i sängen och mös med joachim :D sen gav jag han mat och sen sov han middag och vi sov till kl 1, :D sen tyckte joachim att vi skulle handla frukost och jag handla mitt älskade vörtbröd sen handla vi ALLLLLT som går att ha på en macka, majonäs, röbets sallad med köttbullar, kaviar ägg, skinka nutella, you name it !! haha så satt vi vid stora bordet i matrummet och hade en mysig frukost (mellanmål för liams del) taha,

det bästa med denna vackra lördag var att vi bara kunde andas och inte göra ett skit, lägenheten var städad sen i veckan vi skulle inte iväg någonstans det fanns inget vi var tvunga att göra, åh heeel skönt ! så fet kärlek på denna dagen :) <3

hoppas er lördag också varit bra puss på er alla nu ska vi fortsätta titta på stockholm live [JOHAN GLANS <3] och sen en serie vi börjat titta på som heter super natrual <3

har nya lovley skor också:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0