öronvax problem

hejsan hoppsan alla glada :D vad jag känner mig på gott humör idag whei, ändå var det en tuff natt och jag nästan grät, liam var vaken 1 ½ timme i vanlig ordning och försöka ett får ett vilset barn som varken vet upp eller ner tar på energin & humöret.. men det är rätt skönt han sover nu på förmiddan faktiskt :) halv 12 ska jag och klippa mig, bara topparna sen färgningen tänkte jag överlämna till min otroligt duktiga frisör, (jag vet att det kommer bli rött) hon blev så ledsen när jag sa att jag skulle färga det brunt sist haha ^^, jag har klippt mig hos henne sen jag gick i 8an hon e verkligen världens bästa frisör !!!

liam har massa skrap sår på näsan efter han trilla på förskolan igår, och lite på kinden, tullenus, <3
sen har han jäääättteeee mycket öron vax, i torsdags såg vi en stor öronvax klump som verkligen täckte hela hålet, usch jag får upp i halsen bara jag tänker på det, men iallafall så pilla vi ut det, igår hitta jag lite till, pilla jag ut det (inte långt in för det vet jag att man inte får utan de sitter liksom precis i "ingången",) och imorse var där jätte mycket igen som nästan rann ut ur örat usch lite äckligt e de faktiskt men fick bort det, han är lite hostig och lite förkyld,  någon som vet vad det kan vara eller haft barn som har samma ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vår otto har vi haft samma bry med. Massa hårt vax som täpper till hela hålet. Jag tänkte på det han har inte ont i öronen nu när han e förkyld???? Kanske därför han e vaken på natten , vi hade mycke öronbry ett tag o så fort otto blev förkyld blev nätterna ett helvete för han blev röd i öronen o fick öroninflamation o även om de inte va inflamation en del gånger så va han ledsen o irriterad för att han var röd i öronen pga av förkylningen. Bara en tanke. Sköt om er kram carro

2011-11-12 @ 12:39:34
Postat av: Carro

En sak till .....de kan va så att trummhinnan sprukit o de e därför det rinner från örat , kanske därför han va uppe i natt som du skrev. Sprack de då så e de inte konstigt att han sover nu får då har de onda förmodligen släppt. Jag kan ju givetvis inte garantera att de e så men kolla upp det för säkerhets skull kram carro "igen"

2011-11-12 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0