ögon OCH öron inflamation

ren katastrof asså, om ni läser inlägget under så står där hur jag stort sätt fick begära en tid på vårdcentralen, jag sa att även fast han hade ögon inflammation och det är själv vårdande så ville jag kolla bla hans öron för där var mycket vax , då hon svarar mig att vax i öronen är normalt, och jag fortsätter och säga att jag ändå vill ha honom kollad, det visade sig ju att han faktiskt hade öron inflammation villket jag sa till dom FÖRRA VECKAN!! nu måste han ha både pencilin för öronen och han skulle få ögon droppar villket hon i telefonen inte sa att ja behövde.

om dom mongona nu inte hade bett mig att "av vakta" förra veckan för öronvaxet antagligen berodde på förkylningen så hade han slupigt ha ont så länge !!! det var nog mest i förgår eller igår som jag märkte att det verkligen var något som var fel för då var han precis som när han höll på att få en tand och vakna på kvällen och skrek och grät helt plötsligt rakt ut när han var lung precis som han slagigt sig. suck

men glad jag fått det ordnat nu ska jag antagligen vara hemma ett tag, rätt nervös över om jag också får ögon inflammation vill INTE,!! joachim ska ju ha sin födelsedags fest den 3 december som jag tjatat så på för att han ska ha maskerad.. hoppas inte jag får :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0