idool ;D

guess whaaat min kära broder ringde mig imorgon och fråga om jag ville följa med och titta på idol live miihih, ska bli sjuukt skojjj men haha egentligen kollar jag inte ens på idol xD men de kan bli skoj ändå speciellt att umgås lite med sin bror igen för de var ett tag sen :) <3

vet inte riktigt vad de e med liam han vill inte sova fast han är skit trött, han var så förgårs kväll igår kväll och nu idag under dagen.. hmm, men tror han har somnat nu.. så fort han e trött så bankar han huvudet lite i golvet sen blir han jätte ledsen ^^, han står typ på alla 4 så försöker han ta pannan jätte försiktigt mot golvet sen rullar han runt och lägger sig på rygg men ibland så går det inte riktigt så råkar han dunka pannan i golvet ist ^^, knäppgök haha,

myste iaf lite på golvet imorse och kolla på barnprogram <3 , vill inte ha han i soffan för då bara busar han och så kan han inte komma ner så man får vakta han hela tiden för han har noll koll på kanterna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0