hemma <3

jag och liam är fortfarande hemma, känns nästan som man blivit mamma ledig igen haha :P men tänkte han kunde få vila upp sig i veckan, kanske gå tillbaka på måndag, men han har ju fortfarande pencilinen tills på torsdag nästa vecka så får se hur de blir .. är as glad jag har min cross trainer, sprang på den igår och i förgår sen har jag laddat ner tränings appar till min mobil, bland annat ab workout som har mag-träningar och så har jag laddat ner workouts som man har typ en tränare, man kan ställa in om man vill förbränna fett, bygga muskler eller ja massa sånt så e där massa övningar man kan göra, jätte braa :)) <3

idag ska jag på mitt möte ska bli jätte skönt att prata, har börjat få sjukt mycket ångest, vet inte riktigt varför, de e mycket med liams pappa och mycket gammalt som har börjat dyka upp i mitt huvud, hoppas jag får pengar av arbete försörjning nästa månad också har precis lämnat in en ny ansökan.

gjorde fint i mammas och pappas ägglåda här om dagen xD

& så har liams sööööööta skol kort kommit :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0