förskola dag 2

då har vi varit på förskolan mer på riktigt, haha om man nu kan säga så xD var där klockan nio, och stanna över middagen, liam var helt sluut!! han brukar ju egentligen sova 2 gånger om dagen men han har precis börjat sluta med det och bara sova en gång efter middag så han blir lite nannig :P kom ut, gick 5 min sen sov han som en stock i vagnen, men de var rätt skönt för mig med fick handlat lite kläder till liam beställt tårta tills på söndag för joachim ska fira sin födelsedag här eftersom jag har större lägenhet =) sen vakna han när jag beställde tråta så åt lite mellanmål där :) .

tack för ni svarar på statestik koll inlägget <3 .  


Liam på dagiset och kläder vi köpte :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0