<3

förlåt jag inte har skrivit, varit en usel vecka, jag e så trött så otroligt trött, i hjärnan och i hela kroppen, orkar egentligen inte skriva något just nu heller har bara inte mått bra, men idag känns det bättre, åkte hem till mamma och pappa igår, det var nog första gången sen liam föddes jag erkände att detta orkar jag inte själv. jag vet inte riktigt vad det varit med mig men det kändes som jag skulle gå under .. tror det har lite med att jag inte gått på mina möten (sånna där prata möten ni vet höhö..) på över 1 månad, liam har börjat vakna på nätterna och jag har inte fått sova ordentligt. ysch nej villken vecka..

gamla putte nutte bilder på liam <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0