<3

usch pusch, man mår verkligen som man förtjänar idag ! igår firades det 200 dagar för alla studenter på kräm och hemskt roligt, men man dör ju lite smått dagen efter, inte nog med det, trodde att jag började 8a, var i skolan kl 9, sen visar det sig att vi inte börjar för än kl 1, vadå dryyyyygt?

kommer bli lite jobbigt nu i veckan känner jag, liam ska vara hos mamma och pappa för han fick ögon inflammation IGEN i måndags, och jag har missat så mycket i skolan redan så mamma sa att hon kunde sjukanmäla sig denna veckan, och då e de lättare om han sover hos dom, men ska ta bussen ut till anderslöv direkt efter skolan sen pallra mig tillbaka hem när liam somnat, men det är märkligt, även fast det egentligen är exakt samma sak, han sover där och jag sitter i soffan ist för att han sover hemma och ja sitter i soffan så saknar jag ändå honom även fast jag vet att han hade ju bara sovit om han varit hemma också? men jag vet inte det blir ändå annerlunda nu vet man liksom att man e helt helt ensam hemma ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0