<3

Hejhopp :D har varit en mysig helg <3 Liam har varit på jätte gott humör hela helgen, iaf på eftermiddagarna haha ;) vi har inte gjort så mycket, åkte till mamma och pappa i lördags, vi var på törringe och kolla på be loved perikles asså fan vad dom äger !! så när liam hade somnat åkte jag och katrin till Jonna hade lite trevligt där sen till anderslöv och där ifrån åkte vi med mamma ut till törringe :)) vi hade super skojj dansa med folk, dansa på ett bord som var runt stolpen i mitten av lokalen haha xD nej super skoj var det hade lite huvudverk innan jag gick och la mig (inte pga drickat) drack bara nån cider :) men sen när liam vaknade (halv 6 ;o ) så kändes det som huvudet skulle sprängas ;o men han åt bara en halv banan och gröt sen gick vi och sov igen och sov till 8 :) så de var ju ändå helt okej :))

usch känner att det kanske börjar bli lite mycket nu, sen blir det mer nästa vecka , 200 dagars till student den 28, och Joachim ska ha sin födelsedags fest den 3 , det ska vara maskerad så de ska bli skoj, men är inte speciellt nöjd med det jag beställde, det var en jätte konstig färg på den och sånt konstigt stretch tyg, dessutom hade dom inte XS så tog small villket var för stor!!! ( O.o - åh yeas! ) men mamma ska försöka sy in den, jag och joachim kommer iallafall matcha och ni får inte bilder för en efter åt ;) från perikles ;

Katrin,- min finaste underbaraste vän <3 ( http://lindersplace.blogg.se )




¨
mammasen körde också all in ;)



Kommentarer
Postat av: Katrin Linder

Tack för en oerhört trevlig helg min underbaraste vän!<3

2011-11-22 @ 01:10:59
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0