<3

Vår otto har vi haft samma bry med. Massa hårt vax som täpper till hela hålet. Jag tänkte på det han har inte ont i öronen nu när han e förkyld???? Kanske därför han e vaken på natten , vi hade mycke öronbry ett tag o så fort otto blev förkyld blev nätterna ett helvete för han blev röd i öronen o fick öroninflamation o även om de inte va inflamation en del gånger så va han ledsen o irriterad för att han var röd i öronen pga av förkylningen. Bara en tanke. Sköt om er kram carro

- tack för ditt svar :D liam har haft öron inflammation en gång, när jag var liten sprack min trummhinna 4 gånger jag jag reagera inte, jag vet inte riktigt vad det kan vara men jag ska nog ringa vårdcentralen imorgon :) ¨

jaa, nu var det ett tag sen igen, FÖRLÅT ! jag har haft en liten inneboende här 1 vecka och jag har lite svårt att skriva när jag har någon här, vet inte varför kan inte riktigt tänka haha ^^, vet ni vaad ? JAG HAR KÖPT EN CROSSTRAINER , helt över happy, ska snart springa lite på den taha, ska bara smälta maten, asså om ni bara visste som jag kämpar med det här att laga mat jag e verkligen ur usel ! men träning ger färdighet, vi har nya rutiner, börjar med maten vid halv 5, så brukar den vara klar lite över 5, sen äter vi sen duschar liam sen blir det sängen för honom, jag hoppas jag kan hålla i detta nu bara, :P asså koka potatis hur jäkla svårt kan det vara ? dom blir alltid hårda, idag bara smula dom sönder, asså katastrof ! gjorde iaf fisk kokt i sås med potatis var inte precis de godaste jag gjort, jag brukar ÄLSKA det när mamma gör det .. -.-'

en sak jag tänkt på idag, jag förstår inte vårdcentralen, dom säger ALLTID att man ska av vakta, varför måste det bli nästan farligt, eller ja varför måste barnen bli jätte sjuka innan man får någon hjälp? jag ringde dit förra veckan för jag trodde liam hade ont i halsen kanske hade hals fluss eller nått, så sa dom "ja men du kan avvakta, och får han svårt för att andas så kan du ringa igen" asså wtf ? kan dom inte bara kolla en snabb titt? måste det verkligen gå så långt så han får svårt för att andas, nej fy blir nästan irriterad när jag tänker på det skulle sagt ifrån men man tänker ju inte riktigt på det när man pratar om det :P



crosstrainer :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0