wheii

hallåå, såja nu ska vi skriva, som sagt, trelleborgs allahanda var här, eller ja inte tidningen men dom som jobbar för tidningen haha ;) dom var hur trevliga som helst :) blev intervjua mig för jag e mamma, mer berättar ja inte haha ;) . också tog dom massa foto dom skulle skicka hihi så roligt en gratis fotografering ;) super kul juh :D längtar efter bilderna :)

i tisdags sov jag och Liam hos Sandra & Elias, mysigt, och igår åkte vi och bada liam blev så otroligt trött efteråt men ville ju såkalrt inte sova den fisnissen :) . sen gick ja hem till jeff och där slockna han, tyckte det var elakt och dra upp honom igen eftersom han sovigt dåligt underdagen så jag hämta bara resesängen hos Sandra och så slagga ja på soffan :) , kanske gör det idag med hihi för Jeff har den teatern "gröna hissen" på film och en annan som jag jäääääääääääätttee gärna vill se med christina aguilera & Cher, och gröna hissen e ju bara så sjukt rolig!

pappa & son myspys på morgonkvisten :)


Liam och elias dom e så söta haha ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej tjejen!

Jättekul att träffa er! Vilken liten kille! Jättefin!

Jag får inte mejladressen du gav mig att fungera - kan du mejla mig eller ringa så gör jag ett nytt försök!

2011-05-13 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0