underbar dag :)

gud så irriterande, igår skrev jag ett inlägg, ladda upp sen fucka hela sidan vet inte vad som hände så ja palla inte.. men får skriva om idag då, hade en sjukt nice dag igår, jag sandra från min mamma grupp och hennes son Elias, promenera hem till mina föräldrar bänka oss i trädgården med fika och barnen lekte på gräsmattan ;) efter vi varigt där några timmar gick vi till henne hon fixa grillat och jag passa barnen hihi ;) gott de var, haha barnen fick bada sen tillsammans, hur roligt som helst bara plaska, det blev blöta mammor ;)


haha btw, när det är en leksak som låter, så kollar Liam upp på mig precis som han måste kolla om det e jag som gör ljuden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0