TOOSSSAAM,

arrh shit vet ni vad jag glömde skriva innan, sånna idioter jag träffa igår helt sjukt asså, först två tanter som står och snackar jätte mycket skit, först var de massa om ungdommar sen föräldrar, jag blev så tokik så mitt hjärta bulta utanför bröstet, men så hörde jag inte riktigt vad dom sa men de lät som dom snacka något om "barn som får barn" (unga föräldrar) så jag våga inte säga ifrån för helt pinsamt om dom inte ens snackar om de hahah.. e så trött på sånt, trodde vuxna människor skulle växa ur de dära asså.

sen var jag på möte igår på gästis på vad vi ville förbättra med anderslöv och badet dom lovat i 100 år och vad dom skulle göra med thysells, så tyckte jag jag var duktig som satte mig lite längre bak med Liam för han inte skulle störa, fast han var en ängel han var nästan tyst hela tiden vist han gjorde lite ljud och skratta till då och då ändå satt det en tant framför och vände sig om och gjorde massa sura miner, sen glömde jag napparna i vagnen och där var jätte mkt folk ett par satt i dörröppningen så jag smög dit och viska lite ursäktande och smila, men dom bara suurade så sa jag att jag skulle komma tillbaka igen, så när ja gick tillbaka höll dom på att sätta sig igen, så viska jag ursäktande igen och log och visa napparna VET NI VAD KÄRRINGEN SÄGER ?

"detta är väll inget jävla dagis?"
ARRRRHH, jag koka jag bara "ursäkta mig men jag har väll för fan all rätt att vara här och jag e faktiskt ensamstående så vadfan ska jag göra" .. shit, sen förstörde hon min kväll, hatar att jag tar åt mig sådär, hade lite svårt för att skaka av mig det kände jag haha, men inte nog med det, typ 5 min senare ställer hon sig upp och håller värsta talet om barnens framtid osv .. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0