tjabbbaa

amen tjeeenaaa, vet ni vad jag har gjort? jag har sytt en mössa till liam *stoolt* sen har jag fixat hans scrapbook pysslat massor med det hemma hos sandra , bilderna från scrapbooken kan ni få se imorgon för den är fortfarande hos sandra:) tänkte lägga upp bild på liam och elijas asså dom e så jädrans söta tillsammans <3

idag har jag fixat sånt kort till ID tycker det e skit, finns nog ingen som ser bra ut på sånna förfärliga kort, usch ! hjälpte mamma välja ut några nya brills och lite sååå . :) & asså om ni undrar varför jag stavar som en kratta ibland, så e det bara för det är så, och för min data e lite som den är.. och sen skriver jag typ exakt som jag tänkter och ja det blir ju lite klyddigt ibland ^^

nej nu ska jag ladda lite bilder till er sen ska jag sätta mig med en fet skål kalorier i soffan njuta och titta på tv :]

mössorna jag och Sandra sydde <3




Kommentarer
Postat av: Maria

På första bilden är han otroligt lik dig! :)

2011-05-19 @ 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0