svar till fina komentarer

Anonym - Hej, du känner inte mig men jag har prec fått reda på att jag är gravid och jag vet inte hur jag ska göra och jag undrar om vi hade kunnat träffats, jag tror det hade hjälpt mig i mitt val?? / :)

Hej, vi hade kunnat mejla mig på [email protected] , jag kan tyvärr inte hjälpa dig att välja & jag hade nog inte velat påverka ditt val, men jag kan finnas där som någon att prata med om det, och stöttning, men mejla så pratar vi mer om det :) kram på dig<3

Ola - Hejsan! Nathalie

Jag undrar om du har någon Msn eller någon Fecebook?? Vad heter du där då?? Så kan vi chatt där..?

Jag läste om dig i Trelleborgs Allehandla Jag tyckter du e grym som redan fått ett barn i 17 gammal och vågar stå på egna ben och ta han ett barn själv de inte många som orkar eller pallar med=) Mycket bra gjort Nathalie..Kram & Puss på dig hälsa Liam från mig..Mvh Ola

hejsan, tack för en fiiin komentar <3 Jag heter Nathalie Nilsson, det e ju rätt svårt att hitta men du kanske kan skriva din hotmail så kanske jag kan bjuda in dig via den tror de ska gå hha? , msn är jag aldrig inne på :) kraaaaamar <3

Hej!
klickade mig in på din blogg via Allehanda!
fin blogg och jätte söt Bebbe=)
Lyckatill
/Phille

tuuusen tack phille :) <3

hej Nathalie
vilken fin artikel om er i tidningen jätte fina bilder o bra formulerad artikel och vilken jätte fin blogg du har... Hoppas ni har de gott
Hälsningar caroline ( otto och emils mamma

heejsan :) tack så jätte mycket<3 :D vi ses på öppna haha ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0