shoppat en vagn

tjenamoss, idag var jag med min finfina mamma, jag sov hos föräldrarna som vanligt igår, haha blir på något konstigt sätt det varige fredag ^^, vi åkte iaf till staffanstorp för jag såg en billig vagn på blocket, min e så klumpis på buss och i stan så nu har ja två, min gamla promenix vagn och denna nya "stads vagnen" haha ;) det är en brown elegant ingen som jag hört något om tidigare och ja hitta inte den på google heller, men den var liten och smidig , påminnet lite om en sulky, fast denna så så bra så om man typ trycker in två knappar på sidorna och fäller den mycket så blir det liggvagn, villket som e jääättte bra för liam har så svårt att sova i sittvagnen även om man fäller den :) .. så har man bara med sig madrassen under vagnen..

fast sen har den sina nackdelar som alla andra haha synd dom inte kunde kombinera alla fördelar med alla vagnarna hahah ;)

jja men jag tänkte att jag skulle lägga in bild på vagnen imorgon :) kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie jag är så jävla stolt över dig hjärtat och jag är så jävla överlycklig över att få vara pappa till vår underbara son ni är allt för mig jag älskar er så sjukt mycket..<3 din största beundrare och föralltid din jaffaman

2011-05-15 @ 00:13:26
Postat av: Ingrid,Mamma,Mormor;)

Hej fiiin fiiiina dotter. Du varför gör du inte en lista på allt som är bra med de vagnar du vet så allt som inte är bra så gör du en "önskelista" på den perfekta vagnen och försöker hitta någon som vill göra den:) Bra va;) Pussssssssar på er <3 <3 <3

2011-05-15 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0