piggelin vecka

hmm jag vet vad ni tänker "piggelin(glass) vecka" men de stämmer inte piggelin = pigg, denna veckan handlar massor om motion och hällsosam osv osv här i Anderslööv, på den öppna förskolan gick vi en tipsrunda haha fast jag och sussie var så lata så vi stanna på förskolan hahah, men nej det var för sussie redan hade gått en runda och Liam skulle äta och han e inte sådär jätte glad för att åka vagn, ibland e han men jag går lite till förskolan  för att liam ska rasta av sig lite lr vad man ska säga för han blir så rastlös här hemma :P

Liam fick bada i vasken idag, hihi jätte gulligt, mina vaskar är så  stora, och mitt badrum e så litet så man får sitta så konstigt och jag får jäätte ont i mina jädrans knä som redan är lite kassa.. tog fiina bilder på honom med :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0