läsare efter tidningen <3

hej läsare<3 vad roligt att så många läste bloggen efter tidnings artiklen & jag hoppas alla tyckte den var bra :) . Idag åker jag och Liam in till trelleborg efter pappa Jeff varigt på besök.. de har hänt något jätte tråkigt, men e inte redo att berätta detta än, träffar mamma lite och så.. tror jag sover hos dom denna helgen med, men e inte riktigt säker vet inte om dom fortfarande renoverar i köket. Liam vakna ca halv 6 och nu sover han igen, tror jag också ska ta en liten tupplur :)

(i vanliga fall har jag ca 50 - 60 läsare så det e lite mer än 100 läsare mer efter tidningen ;) vad roliiigt <3


Kommentarer
Postat av: philip

Hej!

klickade mig in på din blogg via Allehanda!

fin blogg och jätte söt Bebbe=)

Lyckatill

/Phille

2011-05-27 @ 08:13:06
Postat av: anonym

Hej, du känner inte mig men jag har prec fått reda på att jag är gravid och jag vet inte hur jag ska göra och jag undrar om vi hade kunnat träffats, jag tror det hade hjälpt mig i mitt val?? / :)

2011-05-27 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0