jäääkla unggee

ååhh han plåååågar mina nerver, (btw förlåt *igen* för dålig uppdatering* ni vet, de blir svårare och svårare nu när fisen börjat krypa) som sagt han plååågar mina nerver, han ska resa sig på allt, men de e ju inte de att han har några spärrar och håller kvar, nänä när han väl rest sig så släpper han taget.. aarh, igår så reste han sig upp på gåstolen sen bara släppte han och föll, som tur var slog gumpen i lite först.. men ska benne mig skaffa en hjälm till han e så rädd att han ska skada sig.. nu måste man hålla koll 24/7 ! för det mesta kommer han bara upp på knä men ändå..

idag e det DOOM DAAAY, jag ska ut och dansa med mina föräldrar, glöm att ja tänker dö ensam kommer kissa på mig.. hade en helt underbar dag igår med min familjen (syster+familia, bror+sussie, mamma pappa jag liam) vi var på big bowl pappa fyllde år, fan var ja e dålig på att bowla missa typ hela tiden ´Tea och Sam som är 4 och 2 fick bättre poeng än mig!! kör på räcken nästa gång ;) . var lite orolig hur liam skulle vara där inne, men asså han var så snäll och glad som tusan vaken till halv 10 på kvällen och glad hela tiden, han är otrooliig och världens mest sociala barn ;) han e gladare när där e folk omkring än när vi bara e hemma^^,

lägger ut bilder sen (LOVAR) ska hem och hämta sladden för jag är hos mina föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0