heeloojj<3

hejsan på er <3 igår hade jag en trevlig kväll, jag kände att jag behövde muntras upp lite efter det tråkia beskedet, så åkte på Puben med katrin martin och Amar & två av martins kompisar när Liam somnat hos föräldrarna och hade jätte trevligt, kom hem vid typ 3 eller halv 3 e inte säker :P och hann sova ca 3 timmar innan liam vakna vid exakt 1 min över 6 haha tur man är morgonpigg och den goda egenskapen tackar jag min pappa för ;) har med stooor efterlängtan änligen fått bilderna på min kära priins från öppna förskolan guuuuuud vad fina dom var blev ju nästan lite tårögd :') <3 mitt fina barn och hans första "skolfoto" (bilden där nere)

liam vill med skriva :

ag vubnk bzf r C V.,DX YY

har fått jätte fina komentarer och de tackar jag för roligt att få så possitiv respond <3 (stavning?) jag hoppas dom nya läsarna hittar nöje i att läsa bloggen & har ni tips på förbättring är det bara slänga in en komentar för det e faktiskt ni som ska tycka den e bra för det e ni som läser hihi :) <3

btw, jag kunde inte vänta mamma fick sin morsdag present idag och jag fick min av liam, ett jätte fint kristall hjärta i silver kedja med hans ansikte insmält i från en bild, tyvärr syns det inte jäätte bra men de gör iiingentiing för de ju får min priiiins <3

nu ska liam få lite middag hejdåå <3

mammas morsdag present och liams fina kort <3



Kommentarer
Postat av: Katrin

tack så jätte mycket för i fredags vännen, det var jätte roligt. Kul att se dig så glad!;D Är glad att du chatade på mig lite haha ^^ <3

2011-05-30 @ 11:06:46
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0