FÖRLÅÅT LOVERS <3

förlåt jag vet jag e urusel på att skriva :( snyft. hela helgen var jag hos mamma & pappa, idag var jag på öppen förskola med Liam, han fick måla, lika duktig som alltid :) <3 målarfärg överallt och i munnen hihi, och imorgon åker jag lizette och baarnen Towa och liam ofc, till badhuset :) efter det följer jag med Lizette till hennes öppna förskola, Towa ska fotas :) vet inte vad vi gör sen, tar en fika i stan kanske :) ..

Liam nannar nu, jag lyssnar på musik HÄRLIGT .. killar e bara örh, sex, sex, sex dom kan fan inte snacka med en brud utan att vela ha något utav det. suck på er! nej nu ska vi inte vara sånna,finns säkert alla möjliga underbara pågar där ute i världen som inte förtjänar att bli dömda utav alla andras handlingar :)

bilder på PRINSEN <3 ah min kärlek, mammas älskling, min finis hela min UNDERBARA VÄRLD <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad menas med öppen förskola? Så söt din pojke är!! :)

2011-05-04 @ 00:09:25
URL: http://jeyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0