arh -.-

anonym - vad är det för vagn du har till liam ?

den på bilden är en happy brio classic, men jag har två stycken, så när jag är i stan osv har jag en brown elegant för den är mindre och smidigare att ha med sig på buss och inne i affärer :)

asså jag trodde jag skulle döda liam igår *skämtosido*, han bara bråka med mig hela tiden, från 5 på morgonen - 7 på kvällen, ajja, dom har sina dagar.. han har blivigt duktig på att resa sig mot saker, txe bordet, i sängen, eller på allt i hans höjd haha ;) ,och han har hittat balansen lite bättre också man han trillar fortfarande ibland, och igår så slog han sig nog rätt hårt i sängen ufpii!

såg btw den nya filmen black swan igår, den var sådär, jag var inte så koncentrerad så ja tror det var därför jag inte tyckte den var så bra, för den var rätt komlicerad så man får nog titta "noga" :P ^^,

ska lägga in bilder sen på min morsdag present och på liam när han står i sängen pussss och kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0