7 månaders Priiinsen <3

Tänk att liam fyller 7 månader idag, jag tycker detta är craazzyy !!! han kryper längre och längre, idag kröp han nog typ 1 ½ meter utan att trilla, och så går de snabbare och snabbare hihi ;) duktig pååg man blir juh så stolt :D <3

igår såg vi gröna hissen, asså jag skratta så tårarna spruta fy tusan vad det e rolig, asså ni måste se den !! fast de e bara roligt då när dom spelar onyktra haha ;) Eva rydberg (?) e så j*vla klockren , haha

just nu sover lillprinsen mamma kommer nog förbi sen med lite tvätt och lite bilder jag beställt :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Natalie, om du vill ha fler besökare till din blogg så bli medlem här : http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sessanlinn

Länken ser lite konstig ut eftersom det är en värvnings länk men jag lovar det funkar, kolla bara in min blogg så har jag lagt upp en bild på hur min statestik ökat. Kramar Linn ( från Anderslöv )

2011-05-14 @ 20:12:16
URL: http://ccelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0