<3

Josse - vad menas med öppen förskola? så söt din pojke är !!

öppen förskola är = familjecenter, det är ett ställe där man kan gå med sina barn som inte går på dagis :) så har dom lite sång stunder och vi målar, åker på utflykter, lite som en förskola fast föräldrarna är med :)

hej fisungar, igår blev det inget bad det blev för stressigt :) men ja följde med Lizette & Towa till deras familjecenter/öppna förskola, Liam fick också fotas och guuuud vad jag längtar efter bilderna för jag tror dom blir så sjukt söta, han satt på en vit pall och skratta och så hihi super gulligt kmr de bli :D:D idag var jag på "min egen" när i anderslöv.. hihi tror det bara är någon veckainnan liam börjar krypa , han har börjat röra armarna men han vet nog inte riktigt hur han ska göra med benen så han går upp i brygga med benen ist hahah ;)

haha finisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0