yeyeye

jennie - tack så mkt :)

jävla soc asså, årh, ringde dit för jag vill ha hjälp med lite saker och så och dom säger bara "nej vi kan inte hjälpa dig " .. årh, så ja, om inte dom kan vem kan då? . suck .. menmen, igår var jag iaf i trelleborg träffa lizette och söta Towa, och så var erika med också, men nej , jag stanna inte och kolla på erik saade haha , det var skööjj, liam åt burkmat ute för första gången och de gick faktiskt bra, trodde inte det , trodde han skulle vara för okoncentrerad, men så har han blivigt rätt gnällig så jag hoppa familjecenter idag,  funderar på att gå på typ någon babyfotografering .. hade varigt roligt.. :) . men sen ska en på mammas jobb fota oss ute i mamma och pappas trädgård när det blir lite finare väder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0