träning !

Emma - ska du flytta igen ? :)
SVAR - lägenheter jag bor i är inte "fast" eller vad man ska säga, jag hyr den i andrehand och dom försöker fortfarande sälja den, men det verkar inte som den blir såld, men jag kollar ändå andra för säkerhets skull :)

idag var det jeffs dag med liam, jag var i trelleborg och körde två timmar träningspass, först core och sen afro arobic, core är typ styrketräning vs. yoga haha ;) jobbigt som fan, när man låg i "bänk" såg jag ner i min tröjja, såg min mage och fick pepp som fan !! :P . afroarobic, var kanske inte jätte roligt precis, lite långtråkigt för man gjorde typ samma sak hela tiden, men ja , bra träning speciellt för armarna :P . nu har jag precis ätigt , liten mann nannar och jag e rätt trött så jag ska nog också sova snart :)

varigt på familjecenter också på lite babyrytmik, liam mår mycket bättre idag skönt, :) igår var han jätte ledsen hade hög feber och låren var svullna efter sprutorna, om han satt i en ställning och man flytta han bara en millimeter börja han skrika och gråta super mycket, så synd om honom ;/ <3 fick i han lite alvedon sen började bli bättre till kvällen men snacka om att jag var slutkörd !

Kommentarer
Postat av: Katrin

www.zoitattoo.com

det är där min bror tatuerade sig :) dom har kanske inte så många bilder på tatueringar men dom är riktigt bra ;D

2011-03-20 @ 11:01:20
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0