mitt kära barn :)<3

Emelie - jaa jag tror jag har läst den, känner igen namnet ;D men kommer inte riktigt ihåg så kanske ska läsa den :D tack för tipset :)

- åhh, kollar på en unge i minuten, vad det berör, blir lite tårögd, tänker tillbaka , den dagen var underbar, den dagen var Min, när man var där så fanns inget annat, jag tyckte sjukhuset var jätte tråkigt, men jag skulle tagigt mammas tips och njutigt, för det var som att leva i en dröm, ingen verklighet bara ligga där och finnas och andas. Älskar liam så det känns som mitt hjärta ska spricka, så det gör ont han e så sjukt underbar Mitt barn <3 längtar redan efter nästa bebis, men njuter av Liam, jag vill inte skaffa barn förän liam är större, iaf 5 år eller nått. vill bara kunna njuta och lägga all min uppmärksamhet på bara honom , dessutom gå ut skolan ha lägenhet/hus bil osv :) . menmen, imorgon får liam sina 5 månaders sprutor, han blev 5 månader igår hihi stor pojke :D <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej :-) går det att kontakta dig mer privat? har några frågor som jag inte tycker är passande att ta så öppet hehe..

Mvh Sarah

2011-03-14 @ 23:49:21
URL: http://ssarahsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0