liam sjuk

liam är lite sjuk, genom förkyld tror han har lite feber med, han var varm menhar glömt tempen hos mamma. har varigt väldigt missnöjd, och inte riktigt velat ha med mig och göra haha, så fort jag typ skulle lyfta upp honom ur babygymmet och leka med han så blev han jätte sur :P . han tycker om sin gåstol, lägger massa leksaker där som han pillar med :) han når inte ner till marken så han kan inte gå runt hahah ;) . menmen , var ute och gick idag, hem till mamma och pappa hämtade boss och gick tillbaka igen , de e nog några km , typ 7 kanske ? . ja jag vet inte, borde göra det varige dag, :P om liam e frisk imorgon ska vi ut i skogen och promenera lite :) .

När jag och evelina var på familje center igår och satte liam och neo i små sånna "lekpölar" haha kan inte förklara det är runda saker av skummgummi, haha så märkte vi att dom kunde sitta lite, men bara ett liten stund, :) här sitter lillemann lite - men det varade i kanske 20 sekunder haha ;) men ändå kanske hittar balansen snart :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0