lalla :) hihi

heej finisar <3 är allt bra med er :)? . idag har jag inte gjort mycket busat lite med liam i sängen, vi har läst en bok, och lite sånt :) och så har jag själv börjat läsa en bok, men jag funderar på att läsa om mina älsklingar som är hemma hos mamma. jag blev sån läslus ett tag för typ ett år sedan och läste typ 1 bok i månader, och jag älskar dom så det e mina bonus bebisar haha ;) det är - snälla pappa nej, 14 år till salu & trekant :) . <3

nu läser jag bara för att dö iallafall :P och till Liam lånade jag -får jag titta i din blöja- och -kaj är farlig- :P . hahaha btw, igår fick Liam provsmaka lite fisk ;) tyckte det var lika bra för jag gjorde panerad fisk till mig, med potatis, så då fick liam samma sak, fast han fick kokt fisk och potatis ;) han tyckte inte det var jätte gott men haha roligt att äta middag tillsammans ialladfall :D så fick han smaka lite idag med för att vänja hans smaklökar lite :) . jaja, Liam fick måla igår också :) -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0