ikea, klipp

var på ikea i helgen med mamma, har sålt massa saker efter mormors lägenhet, fick massa pengar som jag slösa där på maaassaa fina saker så nu e lägenheten snart klar, sånna "stöd" till hyllorna som ja ska hänga på väggen var fel, och ena tavlan såg lite fjuttig ut på väggen så ska köpa en till åker dit idag :) det är jeffs dag så har precis varigt där och lämnat liam *buhu* <3 men jaja, skönt ändå för nu fick jag städat i lägenheten, liam har kommigt i en liten klängperiod så kan nästan inte göra någonting för han vill bara bli buren , men så äre :) .

ska klippa mig på fredag, innan erikas 18 års fest, hmm, kanke inte jätte cleaver, för tänk om jag inte blir nöjd då kommer jag vara jätte off . :P . menmen tänkte mig nått sånthär - e så hemskt trött på hår så det finns inte, jag har inte ens långt nu men usch nej, gillar de inte .. :P


Kommentarer
Postat av: Katrin

hahaha ja vi gör ju det! but i LOOOOOOVE IT!! ;DD

2011-03-24 @ 09:32:40
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Katrin

när jag får pengar nästa gång så ska jag tatuera in den texten på foten ( don´t forget to love yourself )

2011-03-24 @ 09:34:26
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0