bvc ;/

var på bvc idag, liam hade bara gått upp 20 gram , och de e på två veckor, det är jätte lite ;O , vi gjorde om en gång bara för att se om de stämmde, förstår inte, jag som bytte till en ersättning som skulle vara tjockare typ ? eller jag trodde det , det är NAN 2, och är för 4 månader och uppåt, nu ska jag iallafall byta ut en portion mot gröt,om det går bra ska jag byta ut 2 och se om han går upp mer i vikt, men han har svårt med att det tar längre tid att äta gröt haha .. iallafall, ska till öronmottagningen imorgon för att se så han inte fått öroninflammation igen för han hade väldigt mycket vax i öronen, och han har faktiskt varigt på lite dåligt humör de senaste dagarna, jaja, blir iallafall dit imorgon,

och en sak till :( BUHU, dom ska ha visning på lägenheten imorgon, åårh hoppas dom inte får sålt den !!! har ju precis flyttat hit tänk om ja måste flytta om 3 månader igen ;( snyft, men iallafall, ska nog börja söka andra redan nu, men de känns skit kasst, asså, tänk om ja måste flytta från denna jätte fina lägenheten till en annan hyreslägenhet, hyres lägenheter brukar vara skit fula :( . (för jag hyr bara denna i andrehand) .. jaja sånt e livet, känner ändå att jag vill ha en 3a så liam kan få eget rum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0