BVC

igår var vi på bvc, Liam fick sina 5 månaders sprutor, och det var lika hemskt som förra gången fast han blev gladare snabbare denna gången, fast nu har han feber, villket han inte fick då och har inte alls varigt glad, ligger helst bara i babygymmet varige gång jag kommer för att bära upp han blri han jätte förbannad. ^^ mamma ringde på en annan lägenhet till mig men dom var dumma i huvudet och neka mig för jag var ung mamma .. suck! ;o . hon var jätte trevlig först men sen när mamma hade berättat att jag var ung förälder vände det som dag till natt :P jaja sånt är väll livet, sånt får jag leva med, bara synd, vi som behöver lite mer hjälp och inte har det lika lätt får ändå jobba dubbelt så hårt men så är det med allt, tur jag lärt mig att livet inte är rättvist höhö :)

Kommentarer
Postat av: emma

ska du flytta igen? :)

2011-03-16 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0