bvc

varigt på BVC denna veckan också och nu hade han gått upp 240 gram ;O jätte konstigt, han har aldrig gått upp så mycket och förra veckan vi var där hade han bara gått upp 20 gram på 2 veckor ;O haha, jaja det är iallafall bra, kan ju vara för jag har börjat ge han lite mat :) ska nog börja med lite kött prueer snart , och lägga ihop lite mål till honom txe kött puree och brocolipuree :) efter det promenerade vi till familjecenter där var rektorn till ett dagis som vi ska och kolla på om 4 veckor :) det låter rätt bra där faktiskt, men jag ska nog kolla alla här i närheten :) har lånat böcker också så nu ska jag och liam läsa lite haha ;) lånade en till mig själv också så jag inte är helt hjärndöd när ja kommer tillbaka till skolan :) ska nog sysselsätta mig själv med andra saker med, typ göra lite project eller nått :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0