Sleepy?

liam vaknade nog på ett ungefär vid 5 tiden (jag halv 6) tror han var lite irriterad på att jag inte vaknade haha, man har börjat sova som en stock innan gick man upp på 1 sekund nu sover jag sten hårt haha xD jag ska faktiskt på bio idag ;O ska se transformers 3 i 3D över happpyyy !!! älskar dom filmerna! ;) OCH VET NI VAD? JAG E EN J*VLA KNAST IBLAND!!!!! har glömt 'boka in' fler mamma dagar så ja har knappt pengar denna månaden :(((((((

så gullig han var sen när han skulle somna om jag la han i sängen gick runt och fixa lite sen när ja kom tillbaka la han såhär;


Kommentarer
Postat av: carro "otto & emils mamma"

Visst känner man sig så bright när man kommer på att man faktiskt glömt att begära dagar, har hänt mig massssor av gånger men jag har ringt dit o lyckats få dem att betala ut ändå de har varit lite svåra men de har gått. Hoppas ni har de gott i sommarvärmen kram från oss

2011-06-29 @ 12:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0