min stora pojke<3

kan inte förstå att liam blivigt så stor, han e snart 8 månader det är helt sjukt, han kryper runt i hela lägenheten nu, han reser sig på bordet i vardagsrummet och står och bankar med händerna, han har fått rätt bra balans nu, han reser sig eftersig på allt han kan haha ;) och så kryper han, och så sätter han sig upp själv leker lite med en leksak han hittat sen kryper han vidare ^^ . 8 månader herregud, kommer ihåg när han var en liten plutt kändes som 100 år sen nu, och jag tänkte "shit tänk när han är 8 månader" och nu e han snart det.. tiden går otroligt fort..

men gisses vad jag har börjat bli trött nu på morgonen, ;/ hade nog behövt en sovmorgon haha, men nästa vecka ska jag på student mamma ska passa liam så då kanske jag sove nån timme extra :) .  liam vaknade halv 5 imorse ;o somna om efter en timme men han sov bara typ 1 timme, haha han när han vaknade så stog han i sängen så titta jag upp, sen vet jag inte jag tror jag slumrade till med jag "drömde" att ja tog upp han och sånt xD sen när ja vakna till igen tänkte jag "jaha ojdå jag bara drömde" haha ..



min morsdag presdent :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips är att sänka botten på spjälsängen nu när storkillen börjat resa sid, så att han inte druttar ut! ;) Söt han är din pojke.

2011-06-02 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0