hejhopp faderallej

asså guuuud, imorgon måste jag byta namn på min kategori fööööööööör imorgon blir liam 8 fina underbara månader <333 . helt sjukt ! nästan, ännu sjukare är att jag idag faktiskt har köpt en klänning något jag aldrig trodde skulle hända, men här e några saker jag sagt "höga byxor, amen shit aldrig livet jag ska ha det på mig fyfan det är så J*vla fult asså,"

studenten i fredags ;



& sen "asså jag hatar klänningar man ser så pimpinettig ut ochd et är absolut inte jag, dessutom e jag så kort så jag ser ut som en dvärg, (om det inte är en kort klänning som sitter tight)"

idag handlade jag ;


hihi typiskt miiig !! :) liam fick sina första gympaskor med ordentlig sula idag, han börjar bli såå duktig, resa sig gör han utan problem och sätter sig på gumpen igen (fast inte så smidigt) han har börjat släppa lite och ta tag i det han står emot igen, faast bara några sekunder, det är därför jag köpt skor till honom så han ska behålla balansen bättre sånt, han gillar ju när man håller han i armarna så han kan gå :)

skorna;

Kommentarer
Postat av: Katrin

aww!! så söt bild på honom ;D söta skor ^^

2011-06-13 @ 13:32:23
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0