härliig kväll :)

kvällen är ung och ja ligger vakeeen jag är lucy in the sky jag är högt över molnen ;D

kvällen igår blev annat är planerat, det skulle först vara jag och vivi snacka och ta någon cider, men erika hade inget att göra så hon fick komma hon med, men mimmi och fredde tänkte ja chill krök & fråga om vi ville komma, men då tänkte vi att dom kunde komma till mig ist, och då ville martin vara med dom så då fick han också komma och katrin skulle inte på festen i svedala så hon kom hos också haha, tillslut smsa jocke och fråga om han, hans flickvän + taxi fick komma, sjääävklaart, när dom kom sa jag "nu kommer det tre till.. eller näää 5 till?" haha dom hade med sig 2 kompisar, ajja lungt tänkte jag, sen smsa rasmus som hade chill krök hos honom fall dom fick komma , men det var bara rasmus ^^ så ja tillslut var vi 12 ist full gång i min lilla 2a, skojj hade vi iaf :)

sen åkte jag hem till prinsen som sov hos mina föräldrar och ja sakna honom så det kändes som jag skulle gå mitt av eftersom det var ju inte meningen att jag skulle vara där till klokcan 2-3 utan bar typ till 11 !! SÅ HADE MINA FÖRÄLDRAR HONOM I DERAS RUM, jag höll på att dö :'( <3 idag har vi myst, lekt i trädgården gungat och massamassa min prins <3 men ja lägger iaf in bilder från min kväll igår,

mina vänner är guldvärda iallafall älskar er alla <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

vi alla älskar dig också nathalie, du är en sådan underbar vän så det går inte att beskriva!<3

2011-06-26 @ 01:16:15
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0