haha söt bild

Nu har jag sovit hos mina föräldrar typ 1 vecka haha, men det är bara för mamma är ledig, det känns så onödigt att jag ska vara hemma ensam i min lägenhet och mamma ensam i huset för hon är ledig ^^, liam har mest gnällt idag tycker jag, men upptäcktsfärd i trädgården är alltid roligt, hahha denna bilden e så klockren xD

annars har jag bara varigt på anhörighets programmet i trelleborg, sista dagen imorgon :'( det är som ett andningshål att gå dit, det är skönt på 7 gånger känns det som man mår 100 gånger bättre än första gången man tog steget innanför dörren. men ska gå varige torsdag efter det också så det skavara skönt :)

bilden xD <3



mamma & fisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0