fan vad störigt ;o

guuud så jobbiiiigt, jag skulle väga mig, jag ställer mig på vågen den visar något tänkte njää kan de stämma ;o? flytta den typ 1 cm, den visa något, jaha tänkte jag, ställde ut den på mitt trägolv och då visa den ungefär samma som första gången, sen flytta jag den igen, så visa den samma (på ett ungefär) som andre gången, hur ska jag nu kunna veta hur mkt jag väger hahah ;o XD

liam har börjat vakna jääätte tiiidiigt :( halv 6 idag, 5 igår, halv 5 i måndags och halv 6 i söndags ;o . typiskt -.- fast igår somna vi om kl 6, han sov bara 40 min, så jag "tvinga han" somna om igen (tog upp och vagga han och sånt) och då sov han till kl 9, sköööööööööööönt !! ,

Liam blev inte glad att ja packa ner hans leksaker när ja skulle damsuga, så han gick först till den blå, välte den coh rota fram saker, men han hitta väll inget intressant så han gick till nästa ;) ;



sen var han nöjd;



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Brukar läsa din blogg:) vad söt Liam är..

Har oxå en liten goding i samma ålder som

han:) har läst att han äter burkmat, hur mycket

mat per dygn brukar lillen äta?:) kan vara kul

att höra hur andras matrutiner ser ut:)

Ha en toppen dag!

2011-06-09 @ 13:32:25
Postat av: Katrin

amen neeej! så söt han är, haha.. Jätte roliga och fina bilder ;D

2011-06-09 @ 21:50:40
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0