..

jag längtar tills vi e typ 25-28 jag hoppas iallafall för då kanske folk inte beteer sig som dom gör.

de e några som säger "sluta lek vuxen, tro inte du e vuxen för du har barn" osv osv, vad menar dom med det? tror folk verkligen jag leker någonting? klart som fan jag är vuxen i mitt föräldrarskap? jag e mig själv och ingen annan sluta 'ni' tro jag leker ist bara för jag inte går och festar varige helg eller super tills jag stupar så betyder väll inte det att jag "leker vuxen" shit.. jag gillar festa precis som alla andra men jag har ett ansvar så ja går inte ut varige helg, och jag gillar dricka som alla andra men bara för jag inte väljer att bli as packad betyder det väll inte att jag "leker vuxen" ursäkta mig för jag kan hantera sprit..

jaja men här e några bilder från igår <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0