bio

carro "otto & emils mamma"
Visst känner man sig så bright när man kommer på att man faktiskt glömt att begära dagar, har hänt mig massssor av gånger men jag har ringt dit o lyckats få dem att betala ut ändå de har varit lite svåra men de har gått. Hoppas ni har de gott i sommarvärmen kram från oss

åh vad skönt då e det inte bara jag haha, jaha, ja jag får väll försöka de imorgon och hoppas på att de går har ju rätt snålt med pengar som det är .. ^^, detsamma :) <3 kram

Transformers 3, 1 ord , AWESOME, fan vad ja älskar dom filmerna, jag debuta på 3D också, helt okej, fast inte så att jag bara "wow ska bara se i 3D i fortsättningen" haha, jag var skit nojjig ibörjan på reklamen så "flög de ut massa saker" som såg ut som de skulle komma rakt på en och då vände jag bort blicken hela tiden haha fast de var inte desamma i filmen de var inte mkt som flög ut haha, men tänkte att avatar hade nog varigt rätt fet att se i 3D någon som gjort de :)? var iaf riktigt trevligt att gå på bio har inte gjort de på typ 2 år! men ja har sjukt svårt för att sitta still :( och vara tyst.... tror folk hatar att se film med mig ja bara babblar och måste komentera allt hahahah men inte på bion faktiskt fast det var svårt ^^, xD

nu e det bara, baksmällan 2, happy feet two, och harry potter jag bara MÅSTE se dom!! kommer jätte många bra filmer på bio nu ;o

Kommentarer
Postat av: Katrin

jag såg avatar i 3D ;D

2011-06-29 @ 22:47:16
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0