bekräftelse?

Vet ni vad jag har tänkt på.. Varför ska man 'bevisa' & förklara för alla man säger eller gör. Vad spelar det för roll vad Dom, Ni & Du tror tycker eller säger.. Vad spelar det för roll  vad folk säger om en när man själv vet precis vad man gör, hmm, bekräftelse tro? men nej, det är liksom inte värt det längre, eller jag menar,  jag vet ju vad som är sant, jag vet vad jag gör & det är Mina val inte deras, det är jag som måste leva med det så varför lägger sig folk i och pratar och säger "nä men såhär skulle jag gjort, gud vad oansvarigt att göra så".. haha det är så lätt för folk utanför att säga vad dom skulle gjort i någon annas situvation men ursäkta mig, men det har dom inte en blekaste aning om.. sen finns det ifersig människor som säger feta otroliga lögner som alla tror på, and i dont blame you, för lögneerna e så bra så personerna som säger dom själv tror på dom.

folk som inte har barn tycker alltid dom är txe mycket bättre på att uppfostra ett barn än alla föräldrar, dom hade gjort såå när dom hade haft barn, dom skulle aldrig gjort si, och hur kan man göra så? det är rätt fult, dom som inte har barn vet ju absolut ingenting om hur det är att har barn, och dom kan inte bestämma på förväg hur dom ska uppfostra sitt barn för dom har verkligen ingen aning om hur det är :P , snacka mindre people för ni har no idea, och när ni får barn kommer ni stå där och tänka "hur fan kunde jag säga & tänka på det sättet?"

peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0