8 månader

tänka sig, min lilla lilla pojke är idag 8 månader, nej han är inte så liten längre, stora pojken <3 . promenerade hem till mamma idag och åt bullar och sånt, ska börja bli bättre på motionera igen tappa det lite kände jag, ska försöka ta mer ner till gymmet två gånger i veckan men det i anderslöv e så jävla tråkigt så vet inte riktigt hur jag ska göra ;/ ska kolla lite i trelleborg vad dom har och hur man kan göra med barn och så :)

världens stoltaste mamma, för jag har världens mest fina underbara son <3



Kommentarer
Postat av: Katrin

tycker jag vi ska göra någon gång i sommar? ;D<3

2011-06-14 @ 22:26:43
URL: http://lindersplace.blogg.se/
Postat av: Ola

Hejsan! Natta, Liam är ju jätte söt ju:) Tänkte bara höra med dig tänker inte du komma in på Facebook mer nu...?? Då kommer saknar dig ...Kan du komma in på Msn eller något så man kan prata lite med dig?? För jag är ärlig person natta..:) Ha de gött Mvh Ola, Ps hälsa Liam från mig hay

2011-06-15 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0