<3

Anonym -  Hej! Brukar läsa din blogg:) vad söt Liam är..
Har oxå en liten goding i samma ålder som
han:) har läst att han äter burkmat, hur mycket
mat per dygn brukar lillen äta?:) kan vara kul
att höra hur andras matrutiner ser ut:)
Ha en toppen dag!

hej, vad trevligt :D taack :) , det blir väll på ett ungefär ½ burk två gånger om dagen han e inte så stor i maten, hans rutiner är (på ett ungefär såklart shiftar det lite dag till dag beroende på hur han sover)

6 på morgonen - 200 ml välling,
8/9 - 1 portion gröt, sen sover han ca 1 ½ timme
11/12 - halv burkmat + lite frukt yogurt (yoggy) som efterrätt, (har slutat handla frukt pureerna för jag tycker det blir för dyr och rätt onödigt när man kan handla en stor yogurt ist)
13,00/14,00 - halv banan + yogurt som mellanmål, sen sover han igen ca 1 ½ timme
16,00/15,00 - halv burkmat,

och efter det innan han somnar vid 6 eller 7 så får han 200 ml välling igen, men det beror helt på hur mkt burkmat han ätigt, txe spagetti och köttsås kan han äta en hel burk av ^^,

--

Hej alla nära & kära älskde som hatade, just kidding, hatar inge folk hihi, dagen har varigt wonderful! , liam sov ända tills halv 8 HALLELUIJAAH ;D efter det var vi vakna till kl 9 ungefär sen nanna vi igen till kvart i 11 , över härligt, har sovigt hos mina föräldrar och försökte måla deras hall.. hmm dömt till att misslyckas när jag ska hålla koll så liam inte går in i spotlighten som e skit varm och skiiiiiiiiiit stark, så han inte pillar på färgen och på vägguttagen.. och underhålla han samtidigt så efter 1 ½ timme på ett ungefär hade ja bara hunnit sparmåla (som annars tar typ 10 min) såå jag gav upp det och vänta tills han somnade haha ^^,

e rätt taggad inför imorgon, ska först fira rasmus student tsm med Katrin, liam hänger också på det e släktmiddag, sen åker jag amar katrin vidare till Sara där vi ger present & sånt, från sara blir det sjöbo tror jag, på förfest efter det ysta och rockar loss på öja tsm med typ 1000 andra presoner ;) ska bli härliiiigt och roligt ! bara skriv om ni ska dit ;D

tuddelu på err finisar :)<3

Kommentarer
Postat av: Katrin

är mega taggad inför i morgon! ;D så glad jag blev när jag fick biljetterna hahaha, gick där med ett leende över hela huvudet xD Men det ska bli en sådan sjukt skoj dag som vi sent kommer glömma <3

2011-06-09 @ 21:48:10
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0