sommar roockkeeennn <3

B - Du verkar vara en toppen mamma för lilla Liam! Han kan inte få
Det bättre! Tvivla aldrig på vad du kan, för du verkar ha världens underbaraste son!
Ha nu en jättebra fortsättning på sommaren!

tack så jätte mycket för en fin komentar de gillas <33

fan villka två fina kvällar vi haft i svedal nu <3 man e ju möjligtvis 'lite' sliten när man går upp med lill fisen klockan 6 igen efter kommigt hem 12 - 3 efter massa dans, hoppande, skrikande och mja, lite drickande kanske .. hihi, men iallafall så tyckte jag att ja var ovanligt pigg ;O hade det fantastiskt och första gången på länge kände jag att jag var 18 år, haha har börjat undra om jag e typ 28 ;) men nej, 18 fina bast.. men mot kvällens slut sakna jag hjärtat nått otroligt, katrin and the gang skulle på efterfest och jag sa att ja måste hem så sa dom "det är bara sommar rocken 1 gång om året! " mitt svar "ja men ja e fortfarande mamma imorgon även om det är sommarrocken, och jag saknar liam, om jag går hem och sover nu så går det snabbare tills imorgon" haha XD (kanske inte exakt så bara en liten sammanfattning ;) ) egentligen brydde jag mig inte mycket om banden, september var den ända jag verkligen ville se hon e awesome! men vi har även sätt öhm, perikles, (fan villet ös i de tältet!!!!!!! dessutom blev min VITA tröjja nersprutad med vatten från vakterna, WUHU), sen tror jag the poodels, mustage, hmm.. haha kommer inte ihåg fler xD the boppers eller nått sånt ? haha xD

bilder <3 (kamran dog så har inga på artisterna :( men katrin kanske har :) )




Kommentarer
Postat av: katrin

hahaha du fick ju med nästa alla artister ju ;) Men kan säga, det blev aldrig någon efterfest hahahahah xD suck! Perikles tältet och är det bästa på hela rocken!

Och nej jag tog aldrig någon bild på artisterna hahaha :o var helt inne i att hoppa, sjunga " skrika " och ja sådant crazy ^_^

2011-07-22 @ 11:41:44
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0