OTURSDAG :'(

blöh gud villket äckligt väder vi har uff, känns som man går i en bastu eller nått, kvavt som in i helvete man blir bara klibbig och nästy, arh de både spö regna och åska igår men det gjorde det inte bättre för det, asså fine om solen e framme och man blir brun på köpet men nu e det bara grått och boring.

well, vet inte om liam kanske möjligtvis e på väg och få sina första tänder? han gnuggar armen mot munnen hela tiden och e på allmänt dåligt humör, men jag har också varigt rätt down så vet inte fall ja smittat av mig på honom;/ ska försöka bättra mig, flåt liam<3

igår stack vi till faster My i trellebog iaf, vi stanna natten myys ;) fast mitt i natten vaknade jag av att hela min jävla arm och då menar ja axel ut till fingertopparna hade domnat av helt (hade väll legat på den eller nått så jag stoppat blodflödet), jag var dessutom trött och hade noll koll på armen så jag slog mig själv i ansiktet, great! jag somna om men fan vad jag hade ont i handleden & armbågs väcket vad det nu kallas, asså på en konstigt sätt ont typ i ådrorna. usch! sen gick jag till bussen då gick axelbandet på min väska sönder. när jag kom hem gick den man öppnar dragkjedjan sönder kunde kanppt öppna väskan fick rå damp och slet upp det eftersom ja stog utanför min dörr och nycklarna var i väskan..

snällaaa kan ja få en break snart eller?

I love you Liam Emil Gabriel min finafina prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0