mina underbara <3

Hejsan alla mina underbara läsare, har saknat er :] Nu har jag flyttat, fick nyklarna till lägenheten måndags kväll och flytta hela tisdagen, börjar komma i ordning har packat upp alla lådor, byggt ihop min fina nya tv hylla sovrummet är klart, liam har en liten sovkammare, egentligen bara ett rum med garderober men två garderober är ute så liams säng och skötbord fick plats där inne :) jag älskar vårt nya hem stort och fiiint <3 imorgon ska vi och kolla på ny soffa eftersom min soffa ser ut som en skit på väggen i det där stora rummet, så lånar pengar av mina föräldrar tills jag fått sålt min egen soffa eller så ska dom köpa den av mig :) ska bli jätte spännande :)

idag har jag storstädat min gamla lägenhet grundligt, städa från 13,00 - 18,00 sen hämta pappa mig åkte hem och åt, och sen åkte jag och mamma tillbaka igen när liam somnat vid 19 tiden och städa till 21,45 haha ;) nu är jag hos mina föräldrar igen och stannar tills imorgon

nu har jag lite tråkiga nyheter baram, mitt internet var för dyrt för att ha kvar så nu har jag inget internet i mitt nya place, men så fort jag är här hos mina föräldrar så lovar jag att skriva så ni får inte svika mig nu utan håll ett öga in här för de kommer nog ett inlägg i veckan iallafall <3 tusen pussar till er från mig och Liam här är iallafall en bild på min nya hylla :) <3


Kommentarer
Postat av: katrin

jag sviker dig inte höhö ^_^

2011-07-30 @ 19:27:06
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0