Harry potter

kanske inte sagt de innan, men jag ä l s k a r harry potter filmerna, asså ja e verkligen in love with them, mina favorit filmer x 100, så igår var min mamma en ängen & passa liam så ja kunde gå och se premiären av harry potter och dödsrelikerna del 2, ååhhw så jävla awesome :') del 1 tycker ja var sådär blev lite besviken på den, men del 2 asså omg riktigt bra var den <3 tråkigt att de antagligen blir den sista filmen? :( menmen får njuta av dom ja har, ska iaf köra harry potter maraton någon dag taha ;)

Liam nannar nu, ja tänkte att ja skulle ut och jogga en sväng, ja var lite korkad och åt frukost bulle och en skål havrefras precis -.- så jag är över drivet mätt så vet inte om ja kommer få håll, men de kanske är värt ett försök, (vi är hos mina föräldrar) känns som ja flyttat hem igen haha, nej men asså när mamma är ledig så känns de så dumt att jag är ensam hemma när ja vet att hon ändågår runt här ensam hemma men tror ja sagt det innan haha ;)

bjuder på en egopic idag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0