grisfest

Sara - Fast det stämmer inte. Jag vet några som har fått socialbidrag när dom pluggat på gymnasiet, men tror man måste ha en väldigt bra anledning till att få det. ex. att du verkligen inte kan bo hemma och att dom vägrar betala?

jag tror jag har löst det, jag vet inte varför dom andra har fått avslag för det verkade inte som det var något problem när jag var där och sökte bidrag vet inte ifall det är för jag har påbörjat min utbildning eller nått, men nu är det bara vänta tills man får svar annars får man bara söka vidare,  :)

förlåt om jag inte skrivigt på ett tag, var precis ute och jogga och skulle se om jag orkade hela sörbyrundan, I did ;) innan har jag joggat från mina föräldrar och det är lite kortare sträcka, nu mår ja nästan illa så mycket jag tog i slutet var grymt, fast ärlig talat så är nästan slutet lättast? vet inte varför, man har fått in takten och andningen haha man har ingen känsel kvar i benen? haha nej jag skoja ;)

igår var jag och liam på "grisfest" hos katriin det var jätte roligt, hennes släkt och sånt var där , vi grilla gris, asså en "hel" gris, inte sånna kotlätter, asså jag föreställde mig typ en sån fet bigg mama gris som hängde upp och ner med benen bundna över en pinne, men det var det inte haha ;) den var typ "ihålig" och inte så stor, klövarna och det var av, och så hängde den på ett jätte stort spett typ i en sorts ugn/grill ;) men katrin tog bilder som ja ska ladda upp sen :) Liam fick såklart massa uppmärksamhet villket han älskade och var vaken ända tills vi gick hem lite efter 10 !! han var så glad hela kvällen & tog en power nap på 1 timme vid 6 tiden så tyckte inte det gjorde något :)

btw så börjar jag flytta saker och får nycklar till lägenheten på tisdag, im so happy !! ;D <3



Kommentarer
Postat av: katrin

jätte kul att du kom :) har lagt in lite bilder nu men har självklart flera på datorn ;) så vi kan ju fixa det någon dag så du får bilderna, samma sak gäller facebook, haha

2011-07-24 @ 00:34:55
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0