Liam <3

Liam, min son, jag & han, vi två, oss, liam+jag, jag+Liam. VI

detta är vi nu, inte jag, tårar när jag tänker på hur mycket jag älskar honom. Hur mycket jag skulle gjort för honom. Hade velat ge han alla himlens fina stjärnor och lägga i en liten låda till honom. Ge han allt ljus som finns. skydda han mot allt det onda, ge han allt i världen. Ingenting kan beskriva all min kärlek till honom. Det är jobbigt att tänka på framtiden, jag blir ofta orolig och undrar hur han kommer bli, ifall jag ger han en rättvis uppväxt och uppfostran, om jag kommer göra rätt i dom val jag nu måste göra För honom. ibland är det nog svårt att skilja på vad jag gör för honom och vad jag gör för mig själv. Men i slutändan listar jag ut att jag gör antingen allt för bara honom, eller för båda två lika mycket.Jag tar hand om Liam helt ensam och det skämms jag över lika mycket som jag är stolt över det, visst mamma passar honom ibland, tycker hon om, hon blir nästan arg på mig om ja ska ut någon stans bara för jag väljer att gå när han somnat och komma hem tidigare och ta honom på morgonen haha ;o Liam liam liam hade velat arh jag vet inte, skriiika vill jag göra ibland, pussa ihjäl honom ibland..

kan kärleken till sitt barn få en att spricka? för jag tror jag gör det snart.

gammal men fin <3


Kommentarer
Postat av: B

Du verkar vara en toppen mamma för lilla Liam! Han kan inte få

Det bättre! Tvivla aldrig på vad du kan, för du verkar ha världens underbaraste son!

Ha nu en jättebra fortsättning på sommaren!

2011-07-15 @ 16:53:55
Postat av: Hanna

ha en fin kväll!=)

/hannazlife

2011-07-15 @ 17:31:14
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0